Planlæg en gnidningsfri sags- og ordrestyring og få løst serviceopgaven effektivt

Få bedre overblik på kontoret med planlægningen og klare fordele for dine folk i marken. Alle data er lige ved hånden, og de kan indtaste alle nødvendige data i forbindelse med opgaveløsningen direkte i systemet.

Få bedre overblik og fuld kontrol over dine serviceopgaver

Field Service er et uundværligt omdrejningspunkt i virksomheder, der har brug for at strukturere, planlægge og gennemføre serviceopgaver i marken.

Field Service giver dig fuld kontrol over alle de arbejdsprocesser, der er forbundet med at løse opgaver ude af kontoret. Systemet skaber det nødvendige overblik over f.eks. opgaver, mandskab, kompetencer, materiel og kundebookinger.

Som medarbejder i planlægnings- eller projektafdelingen er det din fornemmeste opgave at sørge for at lægge en god plan for, hvordan opgaverne bliver løst effektivt af medarbejdere ude i marken med lave omkostninger og høj tilfredshed for øje.

Går fra CMMS til moderne IMMP og være klar til Industry 4.0 og Maintenance 4.0

Digitaliser din servicevirksomhed

Med digitalisering af din servicevirksomhed kan du vinke farvel til bunker af papirarbejde og langsommelige arbejdsprocesser. Når dit mandskab i marken bliver udstyret med Field Service kan de via mobil eller tablet både planlægge, løse og dokumentere opgaveløsningen. Det øger kvalitet, effektivitet og begrænser administration.

Standard

Bestilling af opgave

Udgangspunktet for en serviceopgave er at den skal oprettes. Det kan i både selv gøre, men i kan også give jeres kunder muligheden for at booke en opgave, der skal løses. Serviceopgaverne kan enten bookes som engangsopgaver eller opgaver der skal gentages med bestemte intervaller.

Standard

Planlæg opgaver

Få et suverænt overblik over medarbejdere, maskiner og serviceordrer. Planlæg arbejdsopgaver i kalendervisning, ændr i planlagte opgaver og del oplysninger i realtid med medarbejderne i opgavesystemet.

Standard

Ruteplanlægning

Find nemt frem til den medarbejder, der befinder sig tættest på området, hvor opgaven skal udføres, ved hjælp af modulets GPS-funktion

Tillægsmodul

Anlæg og eftersyn

Registrer og hold øje med alle de aktiver (anlæg), der er tilknyttet en serviceaftale. Det kunne f.eks. være en vindmølle, en kran, en bygning, et industrianlæg m.m. Udvidelsen er særligt relevant for servicevirksomheder, der har ansvar for at vedligeholde og står for drift af fysiske aktiver, så de altid ved, hvad der skal ske, og hvornår det er tid til at udføre en serviceopgave/eftersyn.

Standard

Materiale og vare registrering

Få vist om f.eks. maskiner, skurvogne og andet udstyr er til rådighed. Her er det også muligt at registrere, om de bookede genstande medfører en udgift i forhold til at løse opgaven. Registrer timer for lejede maskiner, som er nødvendige for at udføre opgaven. Tilføj ligeledes varer der skal bruges for at fuldføre opgaven.

Effektiviser og start din digitale
transformation af din servicevirksomhed i dag

Tillægsmodul

Skills

Kortlæg og håndter medarbejdernes kvalifikationer og kompetencer ved at systemopdele dem efter uddannelse, kompetencer og certifikater. Det gør det nemt for dig at finde frem til de folk i marken, der har de rette forudsætninger for at kunne løse opgaven.

Tillægsmodul

Ruteplanlægning

Find nemt frem til den medarbejder, der befinder sig tættest på området, hvor opgaven skal udføres, ved hjælp af modulets GPS-funktion. Dermed kan du hurtigt dedikere opgaven til vedkommende, som også kan bruge funktionen til nemt at navigere frem til stedet, hvor opgaven skal løses.

Standard

Rapporter

Analyser og optimer på baggrund af rapporter genereret med data fra systemet. Eksporter data til regneark eller eksterne systemer.

Standard

KPI dashboard / BI

Definer nøgletal for jeres virksomhed og få overblik over jeres performance eller importer data til BI. Træk rapporter om udførte serviceopgaver, forbrugt tid, materialer, geografiske områder og meget mere.

Digitaliser dine servicemedarbejdere

Når dit mandskab i marken bliver udstyret med Field Service kan de via mobil eller tablet (online og offline) både planlægge, løse og dokumentere opgaveløsningen. Det sikre at du opnår den højeste kvalitet og mest effektive udnyttelse af de servicemedarbejder du har til rådighed.

Standard

Opret tjeklister

Hold arbejdsgange konsistente i hele organisationen ved at oprette tjeklister til inspektioner, undersøgelser og vedligeholdelses-procedurer. Opret en tjekliste helt efter din organisations behov ved at tilpasse tjeklisten med påkrævede felter til udstyr eller specifikke serviceopgaver.

Standard

Tidsregistrering

Registrer nemt tiden, der bruges på de enkelte serviceopgaver og opret forskellige typer af tider for at differentiere pris eller andet. Projektleder eller planlægger kan nemt få en oversigt og godkende alle tider før de sendes til fakturering.

Standard

Billede dokumentation

Dokumenter udført arbejde, ændringer eller rettelser med billeder direkte fra tablet eller mobil og tilknyt dem nemt til serviceopgaven.

Digitaliser dine serviceopgaver og
bliv mere effektiv med Field Service i dag

Standard

Digital signatur

Har du brug for kundens signatur i forbindelse med udført serviceopgave, kan du nemt gøre det digitalt direkte i App'en.

Tillægsmodul

Slutdokumentation PDF

Når opgaven er udført, er det nemt at sende en rapport til slutkunden. Omdan nemt en rapport eller et spørgeskema fra Word-fil til PDF-fil som afslutning på en opgave.

Standard

Bil lager

Hold styr på varer og materialer, som forefindes i hver enkelt servicemedarbejders bil og reducer lager når varer forbruges til serviceopgaver.

Indled din transformation med Field Service

Tag fat i Field Service for en dialog om, hvordan du får digitaliseret dine serviceopgaver.
Kontakt os

Ring mig op

Bliv kontaktet for en uforpligtigende snak eller møde, hvor vi uddyber, hvordan Field Service kan hjælpe Jeres virksomhed.