Om os

Vi indgår partnerskaber på baggrund af et tydeligt værdisæt og rettidig omhu

Field Service bygger på nogle grundsten som er essentielle for os. Vores succes fremadrettede er baseret på dette værdisæt. Det skaber et stabilt Field Service hvor vi alle har et formål og et job at udføre.

Indbegrebet af ordentlighed, redelighed, arbejdsomhed, pålidelighed, pligtfølelse og viljen til at skabe langtidsholdbare resultater

Lærdommen kan samles i en række hovedpunkter

Mange vil sikkert vrænge på næsen af nogle af punkterne, men hvis man tænker sig om, og sætter grundtankerne i perspektiv - så er det selvfølgelig sund fornuft udtrykt i et tydeligt, klart og operationelt sprog.
  1. Respekt for detaljerne. Forberedelse og kontrol er kodeordene. Undgå fejl – de koster dyrt. Selv om 99,9 pct, – af alle udvikling kommer rigtigt af sted, er det ikke nok
  2. At sige tingene, som de er – uden omsvøb. Være klar i tekst og tale. Tænke over de ord, man bruger – få præcise ord kan erstatte lange forklaringer
  3. Tænke fremad, forudse muligheder og risici – rettidig omhu
  4. Hold fast i forretningsprincipper, men vær fleksibel. Det er nødvendigt at kunne agere hurtigt og skifte kurs, hvis det er bedst for virksomheden
  5. Respekt for pengene. De kommer ikke af sig selv. Nøjsomhed og sparsommelighed. Papiret bruges på begge sider
  6. Der må gerne voves noget, men man må ikke risikere hele virksomheden. Det er i orden at bygge større system, men ikke at skifte hele systemet ud på en gang
  7. Respekt for uddannelse. Giv de unge lov til at prøve tingene af relativt hurtigt
  8. Respekt for den enkelte – både internt og eksternt. Vær høflig og opmærksom. Send fødselsdagshilsner, og kvitter hurtigt for invitationer, breve. Husk at sige »god morgen« – hver morgen
  9. Virksomheden er i centrum – ikke personen. Tænk først, hvad det betyder for virksomheden.
  10. Tab, som kan undgås ved omhu i tide, skal ikke ramme virksomheden, eller kunden.
  11. Man skal kunne stole på vort ord
  12. Beskedenhed er en dyd. Ingen kan alene tage ære for en succes. Der er altid flere bag de rette beslutninger. Det belønnes derfor ikke at fremhæve sig selv på bekostning af andre
  13. Den, der har evnen, har også pligten. Man skal udnytte sin viden til gavn for virksomheden. Ikke holde de gode ideer tilbage
  14. Tal ikke dårligt om konkurrenterne

Field Service teamet - Udvikler uden grænser

Vi er et front- og back office team på 15 personer i Danmark samt et udvikler team på 43 personer i Indien og Nepal.

Book et uforpligtigende møde

Kontakt os for at høre mere om, hvordan din virksomhed kan effektivisere ved brug af Field Service.
Kontakt os

Ring mig op

Bliv kontaktet for en uforpligtigende snak eller møde, hvor vi uddyber, hvordan Field Service kan hjælpe Jeres virksomhed.